Головна » 2018 » Квітень » 16 » Відкритий урок з біології
11:37
Відкритий урок з біології

Відкритий урок з біології

    Майстерно було проведено урок з біології в 6-А класі «Покритонасінні. Дводольні та Однодольні рослини» вчителем біології Ференці М.І. Конкретно і чітко були поставлені завдання уроку.

    Новий матеріал вивчався в процесі роботи з інтелект-картами Тоні Бьюзера та методу «шість капелюхів мислення» Едварда де Боно. Урок мав творчий пошуковий характер. Питання, які ставив учитель, вимагали вдумливого читання, розуміння та осмислен­ня матеріалу, але не його механіч­ного заучування. Учителька направ­ляла хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кро­ці. Під час уроку було розглянуто три питання: загальні ознаки Покритонасінних, ознаки Дводольних рослин, ознаки Однодольних рослин. Кожне питання учні висвітлили з різної точки мислення. Види роботи відповідали віковим осо­бливостям учнів, що дозволили вчи­телю активізувати навчальну їхню діяльність, і в кінцевому під­сумку було результатом того, що учні були не пасивними слухача­ми, а активними учасниками.

    Клас був об’єднаний у дві групи за гендерною ознакою. Використання різних видів робо­ти сприяло зниженню втомленості учнів у процесі роботи. Це позитивна сторона уроку, глибоко продумана вчителем. Вияв­ленню творчого потенціалу шко­лярів сприяли вдало застосовані методи і форми роботи. Урок відзначався свідо­мою робочою дисципліною. На ньому учні змагались, хто найкраще дасть характеристику однодольним та дводольним рослинам, використовуючи метод «Шість капелюхів мислення». Учні із задоволенням давали відповіді на проблемні питання вчителя, що не все насіння видане їм проросте( прожарене насіння соняшника та пропарене риса не проросте, бо зародок мертвий).

     Учні побували у гостях у Попелюшки і допомагали їй із суміші насіння відібрати насіння однодольних та дводольних рослин. Побували в гостях у виробників і підказали їм, з яких рослин виробляти халву, олію, цукор, борошно, крохмаль, кетчуп. Особливо цікавою була гра «Перетягування каната». Із запропонованого вчителем переліку ознак , учні вибирали ознаки Однодольних та Дводольних рослин.

    Урок мав логічне завершення. Вчителька вдало використала самооцінювання учнів і виставила заслужені бали кожному учневі. Підсумок уроку зробили учні класу.

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 16 | Додав: iesika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: