Аналіз уроку молодого вчителя

1.Чи зацікавив урок учнів?

2.Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність учнів?

3.Чи дотримується вчитель педагогічного такту?

4.Як створюються ситуації для глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань учнів?

5.Як здійснюється контакт із класом та окремими учнями, тобто як налагоджено зворотній зв’язок?

6.Наскільки ефективно організовано самостійну роботу учнів, як учитель озброює їх навичками самоосвіти, самоконтролю?

7.Що на уроці найбільше вдалося вчителеві?

8.Які заходи виховного характеру було здійснено?

9.Як формувалася на уроці свідома робоча дисципліна?

Що не вдалося? Чому? Як працювати над усуненням недоліків?