Анкета для наставника молодого вчителя

         Просимо  вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.

Дайте відповіді на такі запитання:

1. Скільки років працює  вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?

2. Що він знає  (підкреслити): теорію предмета, основи психолого  - педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета.

3. Чи вміє він ( необхідне підкреслити): правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину мету уроку: так, ні; створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом на уроці: так, ні; поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи уроку може планувати краще (перерахувати).

4. Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета?

5. Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід?

6. Чого ще не вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.

7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту (перелічіть види роботи з молодими вчителями)?

8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві?

9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва.