Анкета для наставника молодого вчителя
Просимо вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.
Дайте відповіді на такі запитання:
1. Скільки років працює вчителем
ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?
2. Що він знає (підкреслити):
теорію предмета, основи психолого - педагогічної науки, основи
психолінгвістики, методику викладання предмета.
3. Чи вміє він ( необхідне підкреслити):
правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину мету уроку: так, ні;
створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати
діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом на уроці: так, ні;
поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи уроку може
планувати краще (перерахувати).
4. Чи вміє організовувати позакласну
роботу з предмета?
5. Чи вміє аналізувати урок і позакласний
захід?
6. Чого ще не вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.
7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту (перелічіть види роботи з молодими вчителями)?
8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві?
9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва.