Положення
про школу молодого вчителя
1.
Загальні положення
Школа молодого педагога є складовою частиною системи
підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою та середньою
спеціальною освітою, що мають стаж менше 3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст”. Школа молодого вчителя – це постійно діюче професійне
об’єднання педагогів, створене за ініціативою методичного кабінету.
2.
Мета і завдання
Мета: Формування у
молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і
самовдосконаленні.
Завдання школи:
Ø задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній
освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;
Ø сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності
педагогів;
Ø допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи
і передові педагогічні технології у навчально-виховний процес.
3.
Функції і обов’язки
Організація групових занять для молодих учителів, проведення практичних
семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів
школи молодого вчителів з питань організації навчальної діяльності і
професійної освіти.
Організація вивчення професійних потреб молодих учителів, допомога в
самовдосконаленні.
Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду.
4.
Права слухачів школи молодого педагога
Ø брати участь у конференціях, творчих і педагогічних
майстернях;
Ø використовувати матеріальну базу школи для самоосвіти;
Ø одержувати консультативну допомогу від
педагога-наставника;
Ø підвищувати свою кваліфікацію.
5.
Відповідальність
Учасники і керівник школи молодого педагога несуть
відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і
обов’язків.
6.
Управління школою молодого педагога
Для організації роботи школи молодого вчителя
призначається керівник із числа досвідчених педагогів, що мають вищу
кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. У річний план роботи
включаються графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом
навчального року проводиться не менше 4 занять школи молодого вчителя,
практичні семінари.
До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:
Ø круглі столи, семінари з науково-методичних питань,
творчі звіти вчителів;
Ø відкриті уроки і позакласні заходи;
Ø лекції, повідомлення і дискусії з методики викладання
предмету і виховання;
Ø рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять,
тренінги тощо;
Ø вивчення передового педагогічного досвіду.
7.
Діловодство
Ø положення про школу молодого педагога;
Ø план роботи;
Ø банк даних про слухачів школи в молодого педагога:
кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний стаж, рік
закінчення вищого навчального закладу);
Ø звіти про роботу школи молодого вчителя;
Ø методичні рекомендації.