Положення

про школу молодого вчителя

 

1.       Загальні положення

 

Школа молодого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж менше 3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст. Школа молодого вчителя – це постійно діюче професійне обєднання педагогів, створене за ініціативою методичного кабінету.

 

2.       Мета і завдання

 

Мета:  Формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб  в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.

Завдання школи:

Ø задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;

Ø сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;

Ø допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у навчально-виховний процес.

 

3.       Функції і обовязки

 

        Організація групових занять для молодих учителів, проведення практичних семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів школи молодого вчителів з питань організації навчальної діяльності і професійної освіти.

        Організація вивчення професійних потреб молодих учителів, допомога в самовдосконаленні.

        Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду.

 

4.       Права слухачів школи молодого педагога

 

Ø брати участь у конференціях, творчих і педагогічних майстернях;

Ø використовувати матеріальну базу школи для самоосвіти;

Ø одержувати консультативну допомогу від педагога-наставника;

Ø підвищувати свою кваліфікацію.

 

 

5.       Відповідальність

Учасники і керівник школи молодого педагога несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.

 

6.        Управління школою молодого педагога

 

Для організації роботи школи молодого вчителя призначається керівник із числа досвідчених педагогів, що мають вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. У річний план роботи включаються графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом навчального року проводиться не менше 4 занять школи молодого вчителя, практичні семінари.

 

До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:

Ø круглі столи, семінари з науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;

Ø відкриті уроки і позакласні заходи;

Ø лекції, повідомлення і дискусії з методики викладання предмету і виховання;

Ø рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять, тренінги тощо;

Ø вивчення передового педагогічного досвіду.

 

7.       Діловодство

 

Ø положення про школу молодого педагога;

Ø план роботи;

Ø банк даних про слухачів школи в молодого педагога: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);

Ø звіти про роботу школи молодого вчителя;

Ø методичні рекомендації.