Робота психолога у початковій школі.
Основною метою
роботи психолога у початковій школі є:
• створення умов для розвитку пізнавальних
можливостей і формування пізнавальних інтересів;
• формування позитивного психологічного
клімату учнівського середовища як основи формування позитивного „Я”- образу та самосприйняття учня;
• забезпечення гармонійного співвідношення між
вимогами до інтелектуальних і навчальних умінь молодшого школяра і його
психофізіологічними можливостями;
• виявлення варіантів шкільної та сімейної
дезадаптації, причин неуспішності тощо.
Молодші школярі проходять первинне
психологічне діагностування загального рівня розумового і вольового розвитку з
метою індивідуалізації процесу навчання. Психолог протягом цього періоду
постійно спостерігає за навчальною діяльністю, поведінкою, спілкуванням тощо;
консультує дорослих з проблем розвитку дитини у молодшому шкільному віці;
розказує, як запобігти неврологічним перевантаженням, як досягти порозуміння
між батьками і дітьми.