Робота психолога у початковій школі.

Основною метою роботи психолога у початковій школі є:

•   створення умов для розвитку пізнавальних можливостей і формування пізнавальних інтересів;

•   формування позитивного психологічного клімату учнівського середовища як основи формування позитивного  „Я”- образу та самосприйняття учня;

•   забезпечення гармонійного співвідношення між вимогами до інтелектуальних і навчальних умінь молодшого школяра і його психофізіологічними можливостями;

•   виявлення варіантів шкільної та сімейної дезадаптації, причин неуспішності тощо.

     Молодші школярі проходять первинне психологічне діагностування загального рівня розумового і вольового розвитку з метою індивідуалізації процесу навчання. Психолог протягом цього періоду постійно спостерігає за навчальною діяльністю, поведінкою, спілкуванням тощо; консультує дорослих з проблем розвитку дитини у молодшому шкільному віці; розказує, як запобігти неврологічним перевантаженням, як досягти порозуміння між батьками і дітьми.