ТЕМАТИКА ЗАНЯТЬ

ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

 (1 рік)

Серпень  

1. Ознайомлення молодих педагогів з системою роботи в школі (традиції школи, план роботи школи, права та обов'язки вчителя). Інструктаж.

2. Зміст, завдання, мета роботи школи молодого вчителя. Бесіда.

3. Організація навчально-виховного процесу з предмета (Календарне та тематичне планування. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Ведення шкільної документації з предмета. Організація і проведення позакласної роботи з предмета. )Практичний семінар

4. Вхідне анкетування з метою вивчення потреб і запитів молодих учителів. Анкетування.  

     

Вересень

1.Закріплення наставників за молодими вчителями.

2.Вибір методичної проблеми.

3.Урок – головна форма організації навчально-виховного процесу.

Технологія побудови уроку. Типи уроку. Вимоги до сучасного уроку. Навчальний семінар.

     

Грудень  

1. Суть і функції методів навчання. Класифікація методів навчання. Використання активних форм і методів в навчальному процесі. Навчальний семінар.

2. Відвідування та обговорен­ня уроків, що проводять учителі-наставники. Круглий стіл.

3. Мо­делювання структури уроку відпо­відно до обраного типу. Ділова гра.  

     

Березень

1.Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів. Фестиваль педагогічних ідей та знахідок.

2.Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами інтеграції. Тренінг.     

3.Види та способи оцінювання навчальних досягнень учнів.

4. Аналіз і самоаналіз уроку. 

 

Червень  

Творчий портрет молодого вчителя (стажиста) «Мої педагогічні відкриття».

1. Презентація вчителя адміністрацією школи або наставником.

2. Експрес-інтерв'ю з учнями та колегами молодого вчителя.   

Творчий звіт молодого вчителя


ТЕМАТИКА ЗАНЯТЬ

ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

(2 рік) 

Серпень  

1.Ознайомлення з планом роботи школи молодого вчителя. Інструктаж.

2. Вибір оптимального поєднання методів навчання. Круглий стіл.

3.Методика проведення пізнавальної гри на уроці, організації навчальної дискусії. Навчальний семінар.     

     

Жовтень  

1.Переваги та про­блеми застосування індивідуального та диферен­ційованого підходу до навчан­ня. Круглий стіл.

2."Домашні завдання” (кожен учасник представляє свої варіанти завдань відповідно до вимог диференціації та індивідуалізації). Гра-тренінг

3.Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять.   

 

Січень     

1.Методика організації само­стійної роботи учнів на уроці. Навчальний семінар.

2.Прийоми роботи з підручником. Практична робота.

           

Квітень    

1.Формування комунікативних навичок педагогів.

2.Методи і прийоми розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів Тренінг.

 

Червень  

Тема. Творчий звіт молодого учителя

1. Презентація вчителя наставником.

2. Презентація діяльності з проблеми, над якою працює молодий педагог.

3. Підсумки роботи школи молодого вчителя за навчальний рік. Визначення проблем, над вирішенням яких вона працюватиме у наступному навчальному році. Творчий звіт.

 

ТЕМАТИКА ЗАНЯТЬ

ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

(3 рік)

Вересень

Тема. Обдаровані діти.

1.Ознайомлення з шкільною програмою "Система роботи з обдарованими учнями".

2. Система пошуку та розкриття обдарованих учнів

3. Форми та методи роботи з обдарованими дітьмиСемінар – практикум. 

 

Листопад

Тема: "Педагогіка успіху".

1.Прийоми створення ситуації успіху на уроці. Аукціон педагогічних ідей.

2.Самоосвіта вчителя - запорука педагогічної творчості. Семінар

     

Лютий

Тема: "Впровадження в практику інноваційних педагогічних технологій"

1.Інноваційні технології: пошуки, проблеми. Дискусія- зустріч із педагогами-майстрами.

2. Поєднання колективних та індивідуальних форм навчання на уроці. Тренінг.

3. Формування навичок міждисциплінарної культури вчителів.  

 

Травень  

1. Підведення підсумків роботи ШМУ. Круглий стіл.

2. Звіти слухачів "Роль школи молодого вчителя у моєму професійному становленні”.